Funkciólista
A donorok beléptetése többféle módon történhet, hiszen új és visszatérõ donoraink is lehetnek.
Beléptetés
A donorok beléptetése többféle módon történhet, hiszen új és visszatérõ donoraink is lehetnek.
Az új donorok esetében itt kerül sorra a személyes adatok rögzítése a PlazmAdmin™ rendszerbe, illetve ekkor készítjük el a donor fotóját is, mely szükséges a személyes azonosításhoz. A visszatérõ donorokat csak ki kell választani a donoradatbázisból. Ez történhet billentyûzet segítségével, vonalkódolvasóval, vagy a rendszerhez integrált donorbeléptetõ kártya segítségével is.
Könnyen átlátható, egyedi Step by step folyamatkezelés, mely végigvezeti a donort a teljes folyamaton.
Folyamatkezelés
Könnyen átlátható, egyedi Step by step folyamatkezelés, mely végigvezeti a donort a teljes folyamaton.
Az aktuálisan futó ferezisek listáján belüli állapotokat egy idõvonal segítségével ábrázoljuk vizuálisan. Könnyen látható, ha valamely feladatnál megnövekednek a várakozási idõk, így a vezetõség gyorsan be tud avatkozni a folyamatok optimalizálásába. Elég végiggörgetni a listát, ha minden zöld színû, akkor a dolgok a legnagyobb rendben haladnak.
Vérnyomás, pulzusszám hemoglobin érték és egyéb fizikális paraméterek rögzítése.
Fizikális vizsgálat
Vérnyomás, pulzusszám hemoglobin érték és egyéb fizikális paraméterek rögzítése.
A ferezishez szükséges fizikális vizsgálatokat a recepción dolgozó kollégák végzik el a donor beléptetését követõen. A szükséges vitális paramétereket egyszerûen rögzíthetik a rendszerben. A fizikális vizsgálatokhoz kötõdõ funkciók esetében lila kísérõszínt alkalmazunk az átláthatóság kedvéért.
A fizikális vizsgálatok során végezzük el a vénavizsgálatot is, mely kizáró tényezõ lehet a plazmaferezisbõl.
A plazmaferezist minden esetben megelõzõ, kötelezõ orvosi vizsgálat adminisztrációja.
Orvosi vizsgálat
A plazmaferezist minden esetben megelõzõ, kötelezõ orvosi vizsgálat adminisztrációja.
Akár plazmaferezis, akár csak alkalmassági vizsgálat, óriás hangsúly van az orvosi vizsgálaton. Az anamnézis mellett az orvos itt tudja meghatározni az igényelt laboratóriumi vizsgálat típusát, illetve itt definiálhatja az esetleges kizárás okát, időtartamát, ahogy a levehető vérplazma mennyiségét is.
Az orvosi vizsgálattal kapcsolatos funkciókat barna kísérőszínnel jelöljük.
A kötelezõ laboratóriumi vizsgálatok adatlapja, mely nélkülözhetetlen a megfelelõ döntések meghozatalához.
Laborvizsgálat
A kötelezõ laboratóriumi vizsgálatok adatlapja, mely nélkülözhetetlen a megfelelõ döntések meghozatalához.
Az orvos által megrendelt laboratóriumi vizsgálatok listája, illetve azok részletes adatlapjai. Bár a vizsgálatok adott esetben eltérő laboratóriumokban folynak, rendszerünk az összes adatot összefésüli és kiértékeli. Ha minden érték a referenciatartományokon belül van, a rendszer automatikusan alkalmasítja az adott laboreredményt emberi beavatkozás nélkül, ezzel is gyorsítva a folyamatokat. Természetesen, ha bármilyen eltérést észlel, akkor az orvosra vár a döntés.
A laborvizsgálattal kapcsolatos témakört bordó színnel jelöljük.
A termelésben résztvevõ ferezisgépek realtime, online menedzsmentje, a szerelékek kezelése.
Gépszerelékezés
A termelésben résztvevõ ferezisgépek realtime, online menedzsmentje, a szerelékek kezelése.
Már a ferezist jóval megelőzően megtörténhet a ferezisgép előkészítése. Fontos precízen adminisztrálni, hiszen a felszabadított szerelék készletek és a felkészítést végző asszisztens adatai is tárolásra kerülnek. A tulajdonképpeni ferezishez a már felkészített gépek listájából kell az adott gépet egyetlen akcióval kiválasztani. Felszerelékezni csak a rendszerben aktív, az adott pillanatban szabad státuszú gépet lehet. A szerelékeket vonalkódolvasó segítségével rögzíthejük az adatlapon.
A szerelékezést a ferezishez hasonlóan narancs színnel kísérjük.
A plazmaferezis több lépésbõl álló adatlapja. Részletesen végigvezeti az adminisztrátort a teljes folyamaton.
Plazmaferezis
A plazmaferezis több lépésbõl álló adatlapja. Részletesen végigvezeti az adminisztrátort a teljes folyamaton.
A plazmaferezisek listája, illetve az egyes ferezisek részletes adatlapja.
A laborvizsgálathoz tartozó vérminta levétele, illetve a laborvizsgálat online megrendelése után, itt van lehetőség az előre felszerelékezett ferezisgépek közül a megfelelőt kiválasztani. Igény esetén a vérképautomata vérkép adatai automatikusan bekerülnek a ferezis adatlapra. Amennyiben a vérképben a vizsgált értékek tekintetében a referenciaértéktől eltérő adatot észlel a rendszer automatikusan riasztást küld a donorvizsgáló orvosnak, aki a riasztás alapján dönt az adott ferezis további sorsáról. A ferezis lezárását követően pedig a plazmaferezis adatai kerülnek be automatikusan a rendszerbe.
A ferezissel kapcsolatos témaköröket narancs színnel jelöljük.
A fagyasztóban található - különbözõ státuszú - plazmazsákok lényegében automatizált menedzsmentje.
Karantén kezelés
A fagyasztóban található - különbözõ státuszú - plazmazsákok lényegében automatizált menedzsmentje.
A fagyasztóba a rendszer által előre definiált helyen található plazmazsákok több féle státuszban lehetnek. Amíg nem érkezett meg a virológiai eredmény, fagyasztás alatt van. ha a donor minősített és a virológia is megérkezett, a plazmazsák már felszabadításra vár. Mindezt a rendszer a beérkező és rendelkezésre álló adatok alapján lehetőség szerint automatikusan végzi el. Ha bármi rendelleneset észlel egy adott plazmazsák vonatkozásában, nem engedi tovább, hanem a QP döntésére vár.
Itt a karanténban történik a tulajdonképpeni felszabadítás is.
A karantén témakörét türkiz színnel jelöljük.
A kiszállítást megelõzõ, a QP felügyeletével végzett felszabadítási procedúra végrehajtása.
Felszabadítás
A kiszállítást megelõzõ, a QP felügyeletével végzett felszabadítási procedúra végrehajtása.
Ha a fagyasztóban tárolt plazmazsák státusza felszabadítható, kezdetét veheti a felszabadítás. A QP vagy munkatársa vonalkódolvasó segítségével beolvassa az adott plazmazsák azonosítóját, a rendszer pedig leellenőrzi annak státuszát. Ha a plazmazsák felszabadítható, ellenőrzésképpen mellé kell olvasni a hozzá tartozó vérminta kémcsövének azonosítóját. Ha az adatok fedésben vannak, már csak a kiszállításhoz használt - a rendszer által előre definiált - tárolódoboz azonosítóját kell beolvasni és el is helyezhetjük abban a plazmazsákot. Ha egy doboz megtelik, a rendszer jelzi azt. Az így feltöltött szállítódobozok egyetlen gombnyomással felszabadíthatóak, amik így a kiszállításra váró plazmazsákok listájába kerülnek. A fagyasztóban használt tárolódobozban pedig a helyek automatikusan felszabadulnak, így újra használhatjuk azokat.
A karanténból a felszabadított készletek szállítása, az elõírt kísérõ dokumentáció készítése.
Kiszállítás
A karanténból a felszabadított készletek szállítása, az elõírt kísérõ dokumentáció készítése.
Miután felszabadítottuk és a kiszállításhoz használatos dobozokba helyeztük a plazmazsákokat, megkezdődhet a kiszállítási procedúra. Szükség esetén a dobozokat a tartalmukat illetően egyesével is dokumentálhatjuk. A kiszállítás egyetlen gombnyomással történik, ekkor a doboz és annak tartalma a szállítási listába kerül. Ez a lista az alapja a donációs fájlnak, mely az áru átadás bizonylata és az elszámolás alapja.
A karanténból a selejt plazmazsákok elszállításának menedzselése, az ehhez szükséges dokumentáció elkészítése.
Selejtezés
A karanténból a selejt plazmazsákok elszállításának menedzselése, az ehhez szükséges dokumentáció elkészítése.
Sajnos a gyártás során selejt is keletkezik. Mivel ez esetben veszélyes hulladékról beszélünk, szükséges, hogy megfelelően dokumentálva jusson el a veszélyes hulladékot kezelő szerződött partnerhez a selejt áru. A fagyasztóban a selejtezendő státuszú plazmazsákokat a felszabadításhoz hasnonlóan selejtezhetjük, bizonylatolhatjuk.
A céges weboldallal együttmûködõ interaktív foglalási rendszer, mellyel súlyozható a ferezisállomás terhelése.
Idöpontfoglalás
A céges weboldallal együttmûködõ interaktív foglalási rendszer, mellyel súlyozható a ferezisállomás terhelése.
A PlazmAdmin™ szoftver igény esetén tartalmaz egy ehhez hasonló weboldalt, vagy együttműködik egy külső weboldallal, aminek segítésgével az ügyfelek online foglalhatnak időpontot plazmaferezisre. Természetesen mindezt a recepció is megteheti a PlazmAdmin™ szoftveren belül is. A foglalás fél órás időközönkénti beosztással rendelkezik, előre definiálva az ünnep- és munkaszüneti napokat, illetve a rövidített, hosszított nyitvatartásokat. Az egy időben maximálisan foglalható helyek száma maximalizálható, ezáltal is optimalizálva az ügyfélterhelés időbeni eloszlását. Ha egy időpontban nincs több szabad hely, az eltűnik a lehetőségek közül. A rendszeren belül megjelölhetjük, hogy ki jött el, illetve diszpécseri megjegyzéseket, utasításokat is tehetünk a foglalások mellé.
A donortermi külsõ monitorokon futó ügyfélhívó rendszer, mely a megfelelõ helyre irányítja az ügyfeleket.
Ügyfélhívó rendszer
A donortermi külsõ monitorokon futó ügyfélhívó rendszer, mely a megfelelõ helyre irányítja az ügyfeleket.
Az ügyfélelégedettség mellett fontos szempont az adatvédelem és a folyamatok sebességének optimalizálása is. A PlazmAdmin™ integrált része egy donorhívó rendszer, mely tetszőleges számú kijelzőn jeleníti meg a behívásokat a különböző területekre, jelentősen felgyorsítva ezzel a folyamatokat, nem utolsó sorban segítségével elkerülhető a donorok hangos szóval való megszólítása is.
Az eltérések kezelése, adott esetekben automatikus eltérési jelentések létrehozása. Riasztások készítése.
Deviáció lista
Az eltérések kezelése, adott esetekben automatikus eltérési jelentések létrehozása. Riasztások készítése.
Ha fogytán a felszabadított készlet, esetleg túl sokáig tartott a plazmaferezis, vagy jelentősen eltér a levett plazmamennyiség a tervezettől, a rendszer automatikusan riasztást készít a deviációs listába. Ugyanezt természetesen megtehetik az adminisztrátorok is. A QP majd eldönti, hogy lesz e CAPA feladat...
Deviáció, change, reklamációk szabványos kezelése, az adminisztrátori felületen.
CAPA kezelés
Deviáció, change, reklamációk szabványos kezelése, az adminisztrátori felületen.
Correction action, preventív action, a Qualified person feladatai igen sokrétűek. A CAPA feladatok kezelésére, kivizsgálására, nyomonkövetésére van lehetőség ebben a menüpontban.
A raktárkészlet kezelése, a felszabadított szerelékek nyilvántartása. Automatikus készletfigyelés, riasztás.
Szerelék kezelés
A raktárkészlet kezelése, a felszabadított szerelékek nyilvántartása. Automatikus készletfigyelés, riasztás.
A szerelékek és egyéb segédanyagok nyilvántartása, segítségével nyomon követhetőek a felszabadított készletek. A ferezis közbeni fogyóeszközök automatikus levonása mellett könnyen megjeleníthetők azok mozgása. Készletfigyeléssel. Riasztással.
A költségtérítések kezelése, bizonylatolása, a készpénzállomány kezelése, nyomonkövetése.
Házipénztár
A költségtérítések kezelése, bizonylatolása, a készpénzállomány kezelése, nyomonkövetése.
A donorkompenzációhoz szükséges készpénzállomány kezelése, nyilvántartása. A ferezist követő kifizetések menedzsmentje, a szükséges bizonylatok kiállítása.
Elõre paraméterezett SMS és E-mail üzenetek automatikus kiküldése a plazmadonorok részére.
Üzenetküldés
Elõre paraméterezett SMS és E-mail üzenetek automatikus kiküldése a plazmadonorok részére.
Több féle előre deiniált E-mail, illetve SMS küldési lehetőség a donorok számára.
Szükség lehet rá rendszer-, vagy marketingüzenetek kézbesítése esetén. Segítségével hatékonyabbá tehető az ügyfélkommunikáció. Természetesen új churned üzenetek is beállíthatók, bármilyen egyedi kritériumok figyelembevétele mellet.
Admin tevékenységek, folyamatok, nyomtatások archívuma, és még sok más, átlátható módon.
Archívum-history
Admin tevékenységek, folyamatok, nyomtatások archívuma, és még sok más, átlátható módon.
Az adminisztrátorok által végzett tevékenységek szofisztikáltan szűrhető listája mellett, minden folyamatra is kiterjedő archívum és az összes nyomtatást tartalmazó digitális archívumok is megtalálhatók a PlazmAdmin™ rendszerben.
A különbözõ zónákban bekövetkezõ változások, illetve egy adott folyamat változásainak megjelenítése.
Audit trail
A különbözõ zónákban bekövetkezõ változások, illetve egy adott folyamat változásainak megjelenítése.
Az előírásoknak és az iparági normáknak megfelelően minden tevékenység nyomon követhető az audit trailben. Akár a folyamat teljes egésze, akár külön egy-egy részfeladatot illetően. Az audit trail bejegyzések az éppen használt nyelven és angolul is megjeleníthetőek.
Áttekintések és diagrammok, grafukus megjelenítéssel, könnyen paraméterezhetõ lekérdezések mellett.
Statisztikák
Áttekintések és diagrammok, grafukus megjelenítéssel, könnyen paraméterezhetõ lekérdezések mellett.
Telephelyekre lebontva több féle statisztikai adat is áll rendelkezésünkre, segítve ezzel is az üzemeltetés és a marketing munkáját. A donorok forgalma, forrása és a karantén forgalmi statisztikái mellett az időszaki eloszlások is megjeleníthetőek, tetszőleges időintervallumok mellett. Természetesen igény esetén további analitikák, statisztikák fejlesztése is lehetséges.
Telephelyek kezelése közös donoradatbázissal, a munkavállalók egyszerû áthelyezhetõségével.
Telephelyek kezelése
Telephelyek kezelése közös donoradatbázissal, a munkavállalók egyszerû áthelyezhetõségével.
Mivel könnyen előfordulhat, hogy Önök egyidőben több telephelyen is végzik szolgáltatásukat, rendszerünket felkészítettük erre az esetre is. Webes szolgáltatásként futó biztonságos szerveralkalmazásunk segítségével egymáshoz csatlakoztathatja tetszőleges számú telephelyét.
Közös lesz a donoradatbázis, tehát nem kell egy donort több helyen is regisztrálnia, illetve elkerülhető, hogy egy donor túl gyakran adjon vérplazmát a különböző telephelyek váltogatásával, ezzel veszélyeztetve egészségét.
Munkatársait egyetlen gombnyomással mozgathatja a telephelyek között.
Azonban egy adott telephely dolgozói kizárólag az adott telephely adatait látják, ha Ön nem akarja, nincs átjárhatóság az adatok között. Természetesen a supervisor-i szintű adminisztrátorok egyetlen felületen keresztül bebarangolhatják a telephelyeket. A QP akár home office-ból is adminisztrálhat egyidőben több telephelyet.
A telephelyeken használt fagyasztók menedzsmentje, dobozkezeléssel, tárolóhely nyilvántartással.
Fagyasztók kezelése
A telephelyeken használt fagyasztók menedzsmentje, dobozkezeléssel, tárolóhely nyilvántartással.
Mivel előfordulhat, hogy egy telephelyen több fagyasztó áll rendelkezésre, szükséges ezek kezelése is. A lefagyasztott plazmazsákok esetén beállíthatjuk, hogy melyik fagyasztóban tároljuk azokat, azon belül pedig a tárolódoboz helye is meghatározható.
Az elõre definiált nyelvek dolgozónként is beállíthatók. Újabb nyelvi változatok egyszerû bevezetése.
Nyelvi változatok
Az elõre definiált nyelvek dolgozónként is beállíthatók. Újabb nyelvi változatok egyszerû bevezetése.
Természetesen az egyik legfontosabb kérdés a fejlesztés folyamán a bábeli zűrzavar leküzdése volt. A szoftver hátterébe egy speciális nyelvi mátrix került beépítésre, melynek segítségével könnyen adhatunk hozzá a rendszerhez újabb nyelveket. (Jelenleg csak balról jobbra írunk.)
A rendszer alap nyelvi beállítása mellett lehetőségünk van akár egy-egy admin részére is másik nyelvet kiválasztani, ami megkönnyíti az idegen nyelvű adminisztrátor eligazodását a rendszerben. Függetlenül attól, hogy milyen nyelven használjuk éppen a rendszert, a log fájlok minden esetben angolul is archiválásra kerülnek, ami óriási segítség lehet.
A szükséges dokumentumok elkészítése és tárolása, archiválása, könnyû visszakereshetõség mellett.
Nyomtatások
A szükséges dokumentumok elkészítése és tárolása, archiválása, könnyû visszakereshetõség mellett.
A különböző nyomtatásokat archívumba rendezi a rendszer, minden egyes másolatot külön letárolva. A nyomtatási archívumból utólag bármely példány reprodukálható, legyen ez kérdőív, adatlap, vagy vonalkód. A fájlok formátuma esetenként *.pdf, míg máskor *.html.
Természetesen egy adott folyamat összes nyomtatása is listázható, reprodukálható.
Felhasználó és jogosultsági szint alapján egyedileg paraméterezhetõ jogosultságkezelés.
Jogosultságkezelés
Felhasználó és jogosultsági szint alapján egyedileg paraméterezhetõ jogosultságkezelés.
A különböző munkakörökben dollgozó adminisztrátorok más-más menüstruktúrát használnak, a minél átláthatóbb felhasználói élmény okán. A jogosutság szintű hozzáférésnak köszönhetően egyértelműen tisztázott az egyes adminisztrátorok feladatköre, de egyedi, moduláris szintű korlátozások alkalmazásával szofisztikáltan finomhangolható egy-egy felhasználó jogosultságainak köre.